Alla inlägg den 11 februari 2014

Av madde - 11 februari 2014 10:13

Vaknade riktigt pigg och utvilad idag, kändes riktigt skönt må jag säga =)

Så gick upp vid 9 tiden, slängde i mig lite frukost och begav mig ut på en promenad i solen.

Blev att avverka 40 min i spåret. Mycket skönt att solen lyser, man får så mycket mer energi. 

Som sagt känner mig taggad till hundra att bara köra på nu. 


Snart väntar ett kvällspass 12-22. Blir samma i morgon.  


Ska snart slänga i mig lite lunch, innan jobbet. Idag blir det omelett med rödlök, cream frech, rom och räkor.

Kan nog bli riktigt gott =)

Till middag har jag inte funderat ut något än. Tror jag köper någon matlåda, ev thai mat. Tycker om dom thai lådorna ica och willys har =) Testa!!


Rensade ut lite kläder igår också blev inte så mycket jag hade hoppats på att jag skulle slänga. Men det kommer med tiden =) Har mest kläder som jag använder så. Plus att det ligger mycket sommarkläder i lådorna. 


Nej men då ska man väl göra sig i ordning då =) Hoppas ni får en bra dag där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards