Alla inlägg den 23 februari 2014

Av madde - 23 februari 2014 15:12

Denna söndag har gått i en väldigt fart. Vaknade tidigt för dom höll på att flytta här i huset. Så dom förde liv.. Suck! När man ville sova ut. Konstigt nog kände jag mig pigg iaf.

Så blev lite frukost och sedan ner till gymmet. Där blev det till att köra lite överkropp. Hade egentligen inte någon direkt energi för att träna, men kände ändå att jag behövde köra lite. Huvudsaken att man kommer ner och kör lite. All träning som blir av, är bättre än den som inte blir av.


efter träningen så blev det raka vägen hem för att äta lite lunch med Jessica. Blev scones och te. Inte helt fel det =) Så då blev det till att prata av sig en hel del! Var ju ett tag sedan vi träffades så! 


När väl maten var intagen blev det raka vägen ut till pappa för min del. Eftersom att bilen behövde putsas upp lite =) Så nu är den ren och fin. Kan säga att det behövdes tvättas =) Skönt att ha det gjort, så man inte behöver skämmas när man kör runt i bilen haha!


NU tror jag att det blir en lugn kväll, om jag inte får för mig att gå ut och gå en sväng. 


Hoppas att ni har haft en bra helg. Nästa vecka är det fullfart för mig igen.


Måndag: Jobb 7-16. Gymma

Tisdag: Jobb 7-16. Ev. rida

Onsdag: Gymma eller promenad

Torsdag: Rida

Fredag: Jobb 12-22 ev. promenad

Lördag: Jobb 7-16. Promenad

Söndag: jobb 7-16. Promenad


Sen har jag en veckas semester =)))))))))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards