Alla inlägg den 17 februari 2014

Av madde - 17 februari 2014 19:30

Idag blev det lite sovmorgon, alltid lika skönt med det =)

Började dagen med att man trodde att syster skulle komma vid 12 tiden, men icke sa nicke. Eftersom att syster hade en överraskning att Melvin skulle med, så kom dom inte förens vid 15. Då blev det raka vägen till kyrkogården, för att sätta blommor på mormorsgrav. Melvin valde blommor till den =)

Vidare hem till mig för att leka och äta middag. Så nu har vi busat en massa och ätit lasagne. Lyckades riktigt bra med den idag tyckte jag. 

Fick även födelsedags presenter, en smörgåsgrill och slevar i olika färger =) 


Har även hunnit med en promenad i solen, och det var inte helt fel det heller. Alltid lika skönt att gå när solen lyser =)

Meningen var ju att jag skulle gymma idag, men så blev det ju inte när man fick besök. Och var länge sedan jag träffade syster, så träffar hellre dom än att träna =)


Så nu blir det till att ligga och ta det lugnt innan det är dags för att krypa ner i sängen. För i morgon väntas det jobb igen. Och så får det bli en sväng ner till gymmet.


Lothar njuter i solen =) 

 

Jag och Melvin vid middagsbordet =) 

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards