Alla inlägg den 27 februari 2014

Av madde - 27 februari 2014 21:21

Denna dag har gått i ett.. Började med att åka till farmor och så blev det att handla. Sedan blev det lite fika..

Men blev ganska snabbt där ifrån, för fick huvudvärk och kände mig riktigt trött.

Så fick bli att ligga i soffan och dega ett tag. Men har hunnit med att rensa lite här hemma i lådor och skåp. Rätt skönt att rensa lite =) Har även köpt mina stavar idag =) Så nu blir det till att gå ut och gå. Blev stavar med 4 kg. Måste bara få lite energi till att träna igen..


Har även varit och ridit nu på kvällskvisten. Känner mig nöjd med dagens ridning. Var ett riktigt jobbigt pass idag, så man känner att man lever iaf. =) SÅ man får ju se om man har någon träningsvärk i morgon =) MEn det är det värt sådana fall!!


Hade Jessica här ikväll för lite kvällsfika. Blev frukt, te och en muffins =) Myskväll det!


Så dagen har gått fort idag också. 

Men nu får man ladda om till en jobbhelg. Blir en lång helg. Börjar i morgon 12-22 och lördag/söndag 7-16..


Men nu får det bli att sova så man orkar jobba denna helg!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards