Alla inlägg den 20 februari 2014

Av madde - 20 februari 2014 19:53

Denna dag vaknade man riktigt trött.. Inte konstigt när man jobbade kväll igår..

Men vaknade till ganska fort måste jag säga. Så dagen flöt på med jobb. En väldigt trevlig dag på jobbet idag, dock jobbigt att det kom snö i natt.. Man får väl tänka att det blir lite ljusare på dagarna ist haha!


Har nyss kommit hem från ett ridpass på Lothar. Min nya trotjänare. Idag var det ett jobbigt pass må jag säga, tror jag kommer att känna av det i hela kroppen i morgon. Haha! Johanna vet hur hon ska göra för att vi ska bli helt slut ;)

Blev träning på sidvärtsrörelser, det är lite små krångligt att få till det. Men lyckades med några steg, och det får man vara glad över. Lothar är så tung att jobba med, så det tar på krafterna ;) MEn det är det värt!


I morgon är det dags för invägning, ska bli riktigt spännande tycker jag =)

Och imorgon jobbar man bara till 12, sedan tar jag helg. Har inga planer för helgen. Ska nog bara ta det lugnt och träna. Ev. så blir det att jag ska städa bilen, beror lite på vad det blir för väder i helgen =) Återstår att se.


Nej nu blir det till att kolla på tv! Ha en fortsatt trevlig torsdag där ute!! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards