Alla inlägg den 3 oktober 2016

Av madde - 3 oktober 2016 11:14

I torsdags hände det något med min rygg.... Så denna helg har jag haft en ordentlig smärta i ryggen, så satte stopp i min träning denna helg. Med tanke på att det skulle/var fint väder var tanken att jag skulle ta mig ett par långpromenader.. Men det fick bli att proppa i sig värktabletter istället. 

Åkte ut till pappa i fredags och fick en behandling på ryggen. Som tur är börjar det bli bättre nu, men gör fortfarande ont när jag går.. Tog mig iaf ut på en promenad igår i ett långsamt tempo, även blev det en runda nu på fm med i ett lågt temp. Måste röra på mig, annars blir jag för stel och då gör det ondare! 


Annars i helgen har jag varit och handlat med farmor, eftersom att vi ska äta middag där på onsdag. Är marknad i stan och då är traditionen att äta hos henne på kvällen. Jag och sambon var också ut och åt med hans pappa. Sen har det bara blivit det vanliga städa,tvätta och handlat. Alltid lika rolig söndag. Men vi avslutade dagen med att kolla på film. Vi såg Livet efter dig. Riktigt bra film!!! Men böckerna är faktiskt bättre :D 


Nu blir det lite lunch bestående av en shake, har köpt hem några burkar så jag kan byta ut några måltider. 

Sen blir det kvällsjobb 16-22... Och ledig i morgon igen, så ikväll får jag se hur mycket ryggen håller. Bara hålla tummarna för att den göra det =) 


Hoppas ni har haft en bra helg där ute! 

 


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards