Alla inlägg den 21 oktober 2016

Av madde - 21 oktober 2016 07:47

Den där känslan när man vaknar en timme tidigare än när klockan skulle ha ringt.. Ja då är det bara till att kliva upp, eftersom att man är pigg!! Börjar ju inte förens 9..


Igår kväll var det ridning igen, blev en tur på Kalle som gick riktigt fint. Är nöjd. Känslan när det bara går som man vill, ja den är inte helt fel den inte! =) Och inte känner jag av verken ryggen eller ljumsken idag, riktigt skönt!! 


Denna helg bli det fullrulle from när man slutar idag.. Först lite AW med gamla jobbet, sen kommer även mamma. Imorgon blir det Åland med mostrar och kusiner. Och söndag blir det väl det gamla vanliga, städ och handling :)


tror min kropp mår mycket bättre just nu, då det känns som att det är en sten som har lättat sedan jag sluta. Vist det har bara snart gått 2 dagar, men det är en skön känsla iaf!! 


Nej nu ska jag till att fixa mig lite, så man är reda för en ny dag på nya jobbet =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards