Alla inlägg den 14 oktober 2016

Av madde - 14 oktober 2016 13:21

Stor städning har på gått här hemma nu på fm. Så skönt att ha allt klart till helgen, även har det blivit en tvätt, som jag kom på att jag måste hänga oxå haha! 


Igår var det ridning, hoppning som stod på schemat. Gick helt okej, kunde gått bättre. Är fortfarande stel på vänster sidan. Bara att stretcha mer för att komma ner ordentligt. Tur man har en sådan genomsnäll häst som lyssnar, fast man sitter snett haha! 


Ikväll blir det middag hos svärmor, då hon fyllde år i veckan. Får se vad vi ska laga till. Jag, Patrik och hans syster ska fixa maten =) Om vi alla 3 kommer överens... Eller är väl mer frågan om dom 2 kommer överens, får väl hålla isär dom :) Syskon kärlek <3 

Och i morgon ska vi hjälpa Patriks pappa att flytta. fullrulle denna helg. Tur man tog semester idag :D 


Annars har det varit lugnt. Nästa vecka är dock mer fullrulle!  Provjobba på nya jobbet, avtackning på gamla jobbet, en sväng ut på det blå haven med släktingar, 2 ridlektioner och mycket mer lär det väl bli =) 


Nä om man ska hänga den där tvätten nu då, annars är väl risken att jag glömmer bort den!



Bara för att jag älskar denna underbara Kille!!   

   

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards