Alla inlägg den 12 oktober 2016

Av madde - 12 oktober 2016 08:32

Fick så himla mycket energi igår!! En underbar lektion med finaste Brylant. Galoppbommar och avslutade med några skutt över hinder. Dock fortfarande lite stel på vänster sida, men betydligt mycket bättre. Och igår gick det till och med att fatta galopp utan problem. Både från trav och skritt!! Tur att både jag och hästen tänkte lika vid första skuttet, för annars kunde det ha blivit lite konstigt. Bedömde fel men det gick ju bra ändå haha! 

Helt enkelt nöjd med lektionen om man säger så =) 


Fick även mitt slutdatum på mitt nuvarande jobb. Den 19/10 är min sista dag i hemtjänsten. Efter det börjar nya äventyr. Ska bli spännande, med tanke att jag har varit där sedan jag tog studenten! Men nu är det dags att gå vidare! 

Och går det inte som jag har tänkt mig får sambon jobba lite hårdare haha!! =) 


Idag blir det att fixa lite här hemma, sen väntar kvällsjobb.. Man får väl köra försiktigt ikväll då älgjakten har börjat. Har inte lust att ha en sådan eller något annat djur i framrutan ikväll! 


Nä om man kanske ska börja att ta tag i dagen, även om klockan inte är så mycket.!! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards