Alla inlägg den 24 oktober 2016

Av madde - 24 oktober 2016 09:45

Denna helg har det varit fullrulle på =) Och trevligt har man haft det också!!

Började redan på Fredag em då vi var ett gäng från gamla jobbet som sågs för ett glas. Och gulliga som dom är fick man present =) Dom är ju för söta mina underbara vänner!! Som sagt all kärlek till dom! Bild kommer längre ner vad jag fick!

I lördags blev det en snabb tur ut till lilla morfar. Träffar han allt för sällan. Man borde bli bättre på att åka ut och prata lite med han. Får helt enkelt bättra mig! På vägen hem blev det in en sväng på Kapphal för att handla lite nya kläder för kvällen. Hitta ett par byxor och en topp. =) Glömde säga att mamma kom till oss redan på fredag kvällen! 

Sen blev det iaf att fixa sig eftersom att vi skulle åka Ålandsbåten,tsm med släktingar. Och där hade vi det gungit och trevligt! Åt och drack gott =) Avslutade kvällen hos moster. En lyckad kväll helt enkelt. 

Så igår blev det bara till att ligga i soffan! Precis vad vi behövde. 

Man kan summera helgen med att det var en lyckad helg! 


Nu ska man snart gå och jobba. Börjar 11 idag, skön tid efter denna helg haha! 

Är fullbokad denna vecka och nästa. Skönt att man slipper tänka på att jaga tider, bara hoppas att det fortsätter att rulla in tider nu! 


Nu lite bilder från helgen! 


Från mina älskade vänner Sara, Kroon, Lump,Hannis, Sippan och Lisen <3 

 

Äntligen öppnade jag flaskan! Helt klart värt att fira sitt nya liv! Flaskan fick jag i 18 års present! 


 

Tessan, Morsan och jag

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards