Alla inlägg den 17 oktober 2016

Av madde - 17 oktober 2016 11:04

Börjar med helgen. I fredags var det middag hos svärmor, som vi gjorde i ordning till henne då hon hade fyllt år! Det blev ju riktigt gott och vi kunde samarbeta haha ;) 

I lördags blev det till att hjälpa patriks pappa att flytta lite möbler, än är inte allt på plats. Men vi fick med mycket iaf! På kvällen var både jag och sambon rätt trötta, så blev blev soffhäng med rödvin för min del =) Skön avslutning på dagen! 

Igår blev det lite handling och sedan gjorde vi en äppelpaj. Tog den med oss ut till pappa för em kaffe! Annars gjorde vi inte många handtag igår. Skönt att ta det lugnt! 


Denna vecka slutar jag på mitt nuvarande jobb... Sista dagen är onsdag, men med lite tur är det redan i morgon!! Fick semester idag.. Kommer säkert kännas väldigt konstigt att sluta med tanke på att jag har varit där sedan jag tog studenten.. Men jag ångrar verkligen inte mitt beslut. 

Redan på Torsdag börjar nya äventyr, förskola! Spännande att göra något helt annat. Man måste ju passa på att pröva på nu medan man kan. Kommer säkert vara en omtumlande vecka!!  


Har nu på fm tagit mig ut en sväng i spåret.. Kändes lite sådär.. HAr inte tagit någon ordentlig promenad på länge nu, vet ej varför det inte har blivit av. Men nu med nya rutiner, ska jag klämma in ordentligt med träning oxå! 


   



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards