Alla inlägg den 28 oktober 2016

Av madde - 28 oktober 2016 21:19

Skönt med helg igen, men det kändes som att det var helg igår haha! Man hinner knappt börja jobba innan det är dags att sluta ;) Ja kan det vara så enkelt att jag trivs på mitt nya jobb, och jag har en lugn känsla i kroppen. Denna stress som har funnits i kroppen har försvunnit. Är inte alls trött när jag kommer hem på em.. Tycker själv att jag har varit mycket gladare denna vecka! Har nu 2 veckor fullbokade med jobb! Så inget ledigt här, förutom helgerna då.

Annars denna vecka förutom att jag har jobbat har jag även ridit som vanligt 2 ggr. Har gått helt okej, ska inte klaga. Men i början har inte Brylant velat lyssnat alls.. ja han kan väl oxå ha dåliga dagar haha =) Tur att han är så mysig!!!!


Har väl inte hänt så mycket mer än så.. Bara vardagssysslor. I helgen är det fullfart som vanligt, byta däck, handla, tvätta städa. Tänkte försöka att rensa bland kläderna mina.. Har funderingar på att köpa en helt ny kläduppsättning snart =) 


men har även tagit kontakt med mäklaren i veckan, så på måndag ska min lägenhet värderas! Spännande att se vad man skulle kunna få för den. sen får vi se hur jag går vidare med allt. Men skönt att ha en början iaf =) 


Ska fortsätta ligga under min filt i soffan, man blir lite kall av sig när man är ute mycket på dagarna! 



Då sambon jobbade över i onsdags, fixade jag lite mys tills han kom hem <3

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards