Alla inlägg den 2 april 2016

Av madde - 2 april 2016 11:38

Äntligen helg! Riktigt skönt, dock med halsont och snuva... Hoppas bara det är pollen och ingen förkylning igen.. Bara hålla tummarna! 


Ska redovisa lite resultat..


           4/3-1/4                 25/3-1/4


Vikt:     -0,3 kg                  + 0,4

Navel:   -0,5 cm

Midja:   +0,8 cm

Bröst:    -1,5 cm

Höft:     -1,5 cm

Lår V:    + 1 cm

Lår H:    +0,5 cm

Arm V:   + 0,5 cm

Arm H:   + 0,5 cm

Hals:      -0,1 cm

Vad:       -0,2 cm


Det är väldigt blandade resultat.. Men jag fortsätter kämpa på. Har kommit in i träningen nu, och det är verkligen kul. Får se hur mycket träning det blir i helgen, allt beror på hur halsen utvecklar sig och så.. Känner att jag inte bryr mig så mycket om resultaten, huvudsaken är att det inte blir en extrem uppgång. Jag vill ju att det ska gå lite halv långsamt, då jag vill att kroppen ska hänga med ordentligt.

Idag ska vi byta däck, så får styrketräning från det iaf haha ;)

Men redan nu på morgonen har jag städat, tvättat, fixat blommor, hämtat ut paket och rullat däck. Nu inväntar jag bara att sambon ska komma hem, så vi kan åka ut till pappa och fixa bilarna =) 

Resten av helgen får vi se vad som händer, blir ev och åka och handla lite kläder och dyl. Och hoppas på att jag och sambon kan ta oss en löparrunda imorgon =)


Hoppas eran helg blir bra där ute!! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards