Alla inlägg den 17 april 2016

Av madde - 17 april 2016 09:32

Vi har myshelg här hemma. I fredags blev det thuns när sambon kom hem =) Fick dock inte med mig något direkt, en ny träningsjacka iaf =) 

Igår blev det en sväng ner på stan, där blev det bara 2 linnen. Annars tog vi det bara lugnt igår, spelade lite kort och åt 2 rätters =) 

Idag blir det fika hos svärmor och sedan äta middag med svärfar och Linnea. Så fullspäckad dag, ska även hinna med att träna. Vill bara att dimman lättar upp lite till så ska jag bege mig ut på en runda =) 


Har inte redovisat veckans siffror, -0,4 kg. Nöjd med de, går lagom fort. Sammanfattar jag veckan har jag gjort bra matval, och tränat varje dag. Förutom igår då jag hade vila från träningen och samtidigt en liten ätar dag. Vill inte förbjuda något, därför får det bli en dag i veckan man kan unna sig lite godare mat. Förbjuder man helt, tror jag chansen är större att man misslyckas. 


Annars är det inte mycket som händer. Vi har bara gjort saker i helgen som vi tycker vi ska göra. Inga måsten, och nya kläder behöver vi. Vi spenderar byxorna har varit på i helgen =) Dock skulle jag behöva lite mer nytt, men tycker inte det finns så mycket snyggt i affärerna. Så får helt enkelt vänta lite och se om det kommer ut något annat!! 


Nej göra sig redo för en runda nu. Hoppas eran helg har varit bra där ute, för det har min = ) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards