Alla inlägg den 28 april 2016

Av madde - 28 april 2016 21:15

Inte lätt att hinna med allt, när man har mycket att stå i ;) 

Fullfart har det varit denna vecka, och än är den inte slut! 

I tisdags var det longering på ridpasset, första gången jag gjorde det ordentligt. Och det gick ju fin fint. =) 

Igår handling med farmor, promenad och sedan jobba man kväll.

Idag jobba, banken och ridning =) Ridningen gick helt utmärkt ikväll, mycket som satt på plats. Dock lite träning på mina händer, då jag har börjat låtit dom köra sitt egna lilla liv när jag rider. Annars var Gilbert otroligt fin, jobbade på ordentligt. Och i morgon lär jag ha träningsvärk i magen, och det är det allt värt =) SÅÅÅ NÖÖÖJJJDDD!!


Lite kortfattat vad jag har gjort i veckan. Lite träningspass lite här och där har man hunnit med iaf =) 

Kan säga att all träning har lönat sig, då jag idag fick höra från 2 jag rider med att jag hade gått ner i vikt. Sådant är alltid kul att höra, det gör att man blir mer motiverad :P Och även kul att det går neråt så det syns =) 


Imorgon blir det lite mer arbete, och medans jag jobbar åker sambon och hämtar Wilma =) Hon ska vara här och busa hela helgen, så lär få en hel del motion i helgen =) 


Nej nu ska jag ta och natti natta, en dag i morgon oxå =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards