Alla inlägg den 24 april 2016

Av madde - 24 april 2016 16:23

Då är man ledig igen. dock bara en dag. Men bättre än inget =)

Har jobbat nu sedan i onsdags, därför har det även blivit dåligt med bloggande.

Har gått strålande på jobbat, kört ihop med Hannis hela helgen! Mys!!


Träningen denna helg har det inte blivit av någon ännu.. Cyklat till och från jobbet. Har inte haft någon ork till träning, men kroppen måste få vila också. Har annars varit väldigt pigg konstigt nog. Tror nog att det snart är dags att börja med sina morgon promenader, eftersom att jag vaknar tidigt på morgonen och är klarvaken. Och det är ju ljust nu på morgonen så =) 

Kanske man börjar dagen i morgon med en promenad innan frukost. Vi får se. Och kanske blir det även en sväng i kväll, men först lite kaffe och åka och stor handla. Till middag idag blir det hemma gjorda köttbullar och stuvade makaroner =) Mumsigt!! 


Hoppas ni har haft en bra helg där ute, för det har jag haft även om jag har tillbringat den på jobbet. Men med lite musik i bilen, och en gooo arbetskamrat så gör det allt lättare =) 




Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards