Alla inlägg den 6 april 2016

Av madde - 6 april 2016 14:17

Tänk om man kunde bli frisk snart!! skulle vara riktigt skönt. Arbete ikväll sedan ledig 2 dagar, och då blir det till att kurera sig ordentligt. Kanske man är på fötter till helgen iaf!! 


Idag annars har jag enbart varit och handlat med farmor och tagit en snabb fika med henne... Sen bara legat i soffan, väntar på att äta lite middag innan det är dags att jobba.


Annars tycker jag att mat intaget har varit bra denna vecka, vist det har inte gått många dagar men är nöjd så här länge =) Alltid något. Till middag idag blir det lax och potatis. Och med mig till jobbet har jag med mig en drick kvarg. Det får duga för idag! 

Och slutar det regna blir det till att cykla till jobbet, men om inte blir det bilen.. Hoppas det slutar, för då får jag iaf lite motion..


Imorgon har jag som sagt inga planer, enbart ridning som står på schemat. Blir nog att kurra ner sig i soffan med en bra film och att ta en ordentlig sovmorgon =) 


Nej dags att fixa lite. Hej hopp

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards