Alla inlägg den 11 januari 2011

Av madde - 11 januari 2011 18:59

Så där då har man ätis en god middag och sista plåten med muffins är inne :)

Har gjort en plåt med choklad och after eight, och en vanlig med nonstopp i :) SÅ vi får se om dom går att äta sen! Dock blev dom inte riktigt lika höga som ajg ville ha dom! Men man lär sig allt efter som :)


Jaha vad har jag då ätit idag då?!?!


Frukost: Havregrynsgröt med drottningsylt och ett glas Juise ( lr hur de nu stavas)

Lunch: Gårdagens fläskfile med sallad!

Middag: Kyckling smörgås! Bestående av en tekaka, sallad, gurka, paprika, avokado, kyckling och sedan en vitlöksdressing ovanpå! Det var mycket gott! Och mättande!


Även har det blivit en frukt på förmiddagen och en hård smörgås till mellanmål när jag kom hem!

Så har jag även tagit mig en promenad på 30 min! Kan inte gå så himla långt, med tanke på min rygg plus att det är skit halt ute!!!!!!


Nej nu ska jag diska undan och sen sätta mig framför tv:n! JAg har varit igång sen 6!!! Så jag är värd soffan nu :)

HEj hej

Av madde - 11 januari 2011 15:01

Då var det tisdag, och jag har varit och jobbat som vanligt!

Men dock mår inte min rygg bra utav att jobba!!!! Har sådan smärta så jag vet knappt vad jag heter!! Men det är bara att proppa i sig värktabletter och hoppas på de bästa ;)


Har väl egentligen inte hunnit med så mycket nu, med tanke på att jag slutade för ett tag sedan! Men har i alla fall hunnit med en kortare promenad! Men det är så otroligt halt så går knappt att gå ute! Tror jag får ta mina andra kängor i morgon om jag ska gå!!

Även har jag hunnit med att diska! Så nu är de rent och fint ;)


Och vad jag ska hitta på ikväll att göra är att jag snart ska börja leta efter ett bra recept på Muffins! Sedan kommer mamma med varorna så att jag kan baka =)

Sen ska jag nog bara ta det lugnt..... vi får se helt enkelt!


Jag skriver senare så får ni dagen matintag =)  Eftersom att jag inte har käkat middag än så kan jag ju inte skriva de, för vet inte riktigt vad ajg ska göra än :D


På återseende!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards