Alla inlägg den 16 januari 2011

Av madde - 16 januari 2011 16:45

Ursäkta men har verkligen inte haft tid att blogga i helgen! har varit så mycket att göra!!

Men i alla fall i fredags kväll så jobbade jag med johanna sen blev det bara raka vägen i sängen när man kom hem, eftersom att jag jobbade tidigt igår!

Och då var vi en man kort :( alltid lika jobbigt när någon ringer sig sjuk. Men är man sjuk så är de inte så mycket att göra åt!

Men vi klarade arbetet med 3 personer! 

Sen på eftermiddagen så kom gulliga Calle på besök =) Så vi käkade och kolla film, det var ritkigt mysigt! Behövde verkligen en sådan kväll =)

Och upp tidigt idag blev det också! Var av att jag redan viste om att vi skulle var 2 stycken som skulle jobba! Eftersom att två var sjuka =( Men man får säga tack till Rådmansö och LTV som hjälpte mig och Johanna L =) Med deras hjälp så flöt att på riktigt bra!!

Så ikväll så tänkte jag bara ta det lugnt! Ev kolla film eller läsa boken! Den är bra spännande den där boken =)


Nej nu ska jag hoppa in i duschen! Har inte så mycket annat att säga idag! Skriver mer i morgon!!

HEj hej

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards