Alla inlägg den 18 januari 2011

<3

Av madde - 18 januari 2011 17:48

  


Saknaden efter dig är enorm!!! <3<3<3<3<3 

Av madde - 18 januari 2011 17:27

Hej!

Idag har man varit ledig! Har varit riktigt skönt.. Dock vaknade jag tidigt, undra om det var för att jag var så nyfiken på hur min bok skulle sluta?!?! Jag har verkligen varit uppsluken i den! Och den vart riktigt bra! Den kan jag rekomendera. Bara vanligt vatten heter boken! Har i alla fall läst klart den nu, så måste hitta en ny bok att läsa! Någon som har någe bra förslag?!?!


Men vad har jag annars gjort idag då?! Jo jag har faktiskt varit på massage! Hur skönt som hellst, med tanke på att min rygg har varit helt kass!! Men nu börjar det bli bättre! Tack Jessica! Men jag lär ju vara bra mör i morgon......

Efter det blev det lite ärenden på stan, sen hem och slängde i mig lite lunch! Sen bestämde jag mig för att ta en promenad, blev vändan bort till vigelsjö stallet och tillbaka! Oj så sugen man blir på att rida när man går förbi där! Det är helt sjukt hur mycket man vill tillbaka upp i sadeln... Får se om man börjar en vacker dag igen..

Annars har jag inte gjort så mycket idag :S bara tagit det lugnt.

Har precis ätit en god middag, som bestod av lax potatis, sallad och en vitlökssås och avslutades med en kopp kaffe!

Så nu sitter man och funderar på vad man ska hitta på här näst.... Hm... vet inte vad de ska bli, skulle vilja hitta på något.. men vet inte vad!!!


Juste kan säga att jag har gått ner ca 0,5 kg från förra veckan! inte mycket att hurra för. Men det är rätt normalt att gå ner så mycket per vecka! Men ska nog bli ändrig på de ska ni se!

Mer träning och bättre mat till folket så ska ni se på annat!! =)


Jag och Sötaste ungen Melvin =)


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards