Alla inlägg den 19 januari 2011

Av madde - 19 januari 2011 19:48

Idag har man allt fått stressad, med tanke på att en var sjuk idag!!! Och eftersom att inte värmen var i ibilen så fick man en kall bil på morgonen och det i sin tur slutade med att man inte får i några växlar!!! För att växellådan typ har frysit eller något!! Och när man väl fick i en växel så va de bara att åka vidare till nästa, och sen var det samma problem igen!!! Blev tokig!!!

Detta gjorde även att jag blev ännu senare med mitt arbete! Så det var bara att springa vidare de.... Men men jag klara av dagen och det är jag glad över =)


Nu är jag i alla fall hemma! Och jag märker att min kropp har tagit stryck av dagen, har varit jätte seg när jag kom hem, så ska nog sova tidigt idag!!


Mamma har suttit här och druckigt vin med LInda precis också! Så nu är man själv också!! Men de är skönt, så man kan sova när man vill :)


nej nu ska jag kolla lite tv!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards