Alla inlägg den 13 januari 2011

Av madde - 13 januari 2011 17:57

Då Börjar denna dag lida mot sitt slut, och detta har varit min enda lediga dag denna vecka =)

Och jag bestämde mig för att ta dagen som den kom! Och det tyckte jag att jag klarade rätt bra :)

Började med att jag gick upp runt 10 tiden och käka frukost, sen blev det en promenad! Riktigt skönt va de att gå, och ett stort plus att det var plogat där jag ville gå!! Det trodde jag aldrig!  =)

Sen blev det lite lunch och fika hos farmor.. Eftersom att jag hade varit ute plus käkat så blev jag lite små seg när jag kom hem, så jag gick och vila en stund när jag kom hem :)

Blev även en sväng till flygis med Johanna, va lite saker som behövdes köpas!

Även kom pappa på besök idag, trevligt att han kommer in ibland också! Han ska få sätta upp lite saker till mig någon dag, måste bara komma på vart jag vill ha de =) sådant är svårt måste jag säga!

När han gick så blev det nästan till att äta direkt efter..

MEn vad händer nu resten av kvällen?!? Hm..... tror jag ska kolla på en film och bara ta det lugnt.. Man behöver de ibland också!


Så hur har dagen mat sätt ut idag då?!?!


Frukost: Havregrynsgröt och äggsmörgås =)

Lunch: potatismos och lövbiff i brunsås!

Middag: rester av Taco! Ändast köttfärs och sallad! Hoppade över chips och bröd!


Som mellan mål har det blivit hårtbröd och en massa vatten har det blivit idag!!

Och sen som sagt en promenad! Måste säga att det känns som man håller på att komma igång på riktigt nu igen!! Nästa vecka blir det nog gymmet!!!! =) =)


Börjar bli taggad!!   

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards