Alla inlägg den 12 januari 2011

Av madde - 12 januari 2011 19:20

Då var det Onsdag igen då!

Ja denna dag har rullat på som vanligt, jobbat 7.30-16 Inget att klaga på där inte! Juste jag vet inte om jag skrev det igår att jag fick förlängt till sista Februari på jobbet! Var ju meningen att jag skulle sluta på mitt vik i slutet av januari! Men nu får jag en månad till så det är skönt =)


När jag kom hem idag så blev de att gå direkt till tvättstugan! Och där håller jag på än, springer lite fram och tillbaka! men det är snart klart så det är skönt, va inte så farligt mycket egentligen!

Har även gjort mat och sen gjort en plåt till med muffins! Tyckte att det behövdes några till! Så nu har jag nog så att jag klarar mig :)


Och nu är jag ledig till ca 14 på fredag!!! Så skönt det ska bli! Sitteri nte helt fel! Såg även idag att min semester är godkänd!! Så snart är man ledig i nästan en vecka! Hur skönt är inte de?!?!? JO riktigt JÄVLA skönt!!!!


Nu kommer dagen matredovisning och allt annat!!


Frukost: Havregrynsgröt med drottningssylt

Lunch: Kycklingsmörgås ( samma som jag åt igår till middag)

Middag: Tacos!!! Det var riktigt länge sen!!!

Även har det blivit frukt och massa vatten!

Har även tänkt att jag idag får uppehåll på promenaden! Med tanke på rygg och att jag har tvätten! Men då tänkte jag då ist gå längre i morgon, eftersom att jag ändå är ledig :)


Nej nu ska jag springa sista vändan till tvätten! hej hopppssss

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards