Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

börjar komma i ordning

Av madde - 24 oktober 2011 20:58

Hej där!

Som jag sa så skulle jag inte inte ha så mycket tid att skriva!

Eftersom att jag har haft fullt upp med flytten, men eftersom att jag inte har fått igång tv:n än så har jag bara datorn att roa mig med nu på kvällarna! Så tänkte att det lika bra var att slänga iväg ett inlägg!


Man börjar iaf att komma iordning, men det är LÅÅÅngt ifrån klart! Hyllor som ska upp, ett badrum som ska fixas, saker som ska in i lådor, fixa ute på balkongen....

Så det kommer nog ta ett tag till, men men det blir ju iaf bra när det är klart =) så ni får vänta lite till på bilderna! men jag lovar att ni ska få dom såfort jag är klar :)


Just nu sitter jag och njuter av lite oboj och en smörgås innan jag ska gå och lägga mig i min stoooooorrraaa säng =) de är riktigt underbart att ligga i en sådan stor! Men lite roligt var det inatt, (med tanke att jag har sådan stor säng för att vara själv),så låg jag tätt intill väggen när jag vaknade till!! Lite lustigt hihi!!


Men jaha ska man kanske krypa ner i sängn och läsa lite! Låter som en bra idé!





 
 
Kjell

Kjell

25 oktober 2011 01:48

Kikar förbi lite;)
Fin blogg, ha en trevlig kväll

http://berg-guitarspot.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards