Alla inlägg den 2 november 2013

Av madde - 2 november 2013 16:33

Denna dag har man pysslat med lite allt i allo =)

Började med en sovmorgon, gick upp vid halv 11 och åt en lång frukost. Bestående av färskpressad juice, 2 smörgåsar med kalkon och gurka, actimel och kaffe =)

Efter denna frukost så blev det fart i tjejen haha!! Började med att göra i ordning en lasagne, så nu har jag matlådor igen =) Får se om man kanske gör fler matlådor i morgon, så man kan variera sig en aning...

Blev även att köra 2 maskiner med tvätt. Skönt att få lite rena kläder.. Brukar ligga efter med tvätten när jag jobbar.. Även så fick golvet sig en rengöring också, brukar inte torka golven så ofta då jag anser att det inte behövs. Men idag fick det bli en omgång, så nu luktar det citron såpa i hela lägenheten!! Haha! Måste säga att det är en väldigt fräsch doft!


När jag var klar med allt så åkte jag till farmor för en fika! Av henne fick jag en kajalpenna som hon hade fått med när hon hade beställt ansiktskräm. Rena turen, eftersom att mina börjar ta slut =))


annars idag har jag inte gjort så mycket, tanken var väl att gå ut en sväng men har haft fullt upp här hemma. OCh nu är det mörkt ute, så inte så kul att gå ut då ... Får bli i morgon istället!


Nej annars händer inte så mycket denna dag, tror jag ska ta och äta lite middag nu för har inte blivit någon lunch idag... Börjar nämligen bli hungrig =))


Ha en trevlig lördag!! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards