Alla inlägg den 3 november 2013

Av madde - 3 november 2013 20:14

Denna dag har rullat på riktigt fort, började med att jag åkte ut till pappa för att fixa bilen. Blev till att byta däck, dammsuga och tvätta bilen =) Så nu är den riktigt fin. Tycker jag var väldigt duktig, för bytte däcken i stort sätt helt själv. Endast lite handledning av pappa =) Så nu är jag expert på att byta haha!!

Väl hemma blev det en varm dusch, blev lite kallt att vara ute hela fm.. 

Iaf så tittade Sanne förbi sen, så satt och snacka lite skit med henne! Alltid trevlig med sällskap.

Lite snabb mat och sedan såg jag att kusinen var hos min moster, så gick över till dom. Så nu har man suttit där och snackat lite också. Med andra ord har jag varit i farten hela dagen. Har faktiskt varit skönt att haft något att göra hela dagen =))


Men i morgon väntar det arbete igen, så då blir det fullfart igen..


Denna veckas att göra:


Måndag: Jobba 7-16. Behandling, gymma

Tisdag: Jobba 7-16. Promenad eller gymma

Onsdag: Behandling

Torsdag: Ridning 18-19 ( Teori)

Fredag: Jobba 12-22

Lördag: Jobba 7-16. Åka ner till mamma

Söndag: Mässa med mamma


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards