Alla inlägg den 13 november 2013

Av madde - 13 november 2013 18:49

Denna dag har man kommit tillbaka till arbetet.. Känns som att man har varit borta länge, men det har man ju inte haha!!

Började med en ganska skön dag måste jag säga =) Rullade på i ett om man säger så.

Iaf direkt efter arbetet blev det till att åka till farmor och äta middag. Hon ringde nämligen och fråga om jag skulle komma och äta! Hon hade lagat fläsksoppa!! Och det kan jag inte säga nej till haha. 

Men nu är jag hemma och har fixat lite här hemma, lika bra att diska och sådant när man ändå har energin uppe! för skulle jag ha satt mig i soffan direkt så har jag inte gjort ett skit !!


Idag har det inte blivit någon direkt motion. Men blev en promenad till ena kollegan, eftersom att vi samåkte i morse. Sedan gick jag hemifrån farmor, och så var jag på ön och jobbade och då blir det motion där också!

Så har väl blivit en promenad på ca 30 min idag iaf =) Så inte helt fel må jag säga!!

Kan även tillägga att det var väldigt skönt att gå i morse, synd bara att det är så mörkt på morgonen.. Annars kunde jag ha börjat med mina morgon promenader igen.. Men får nog hoppa över det, om jag inte får något fnatt att gå ut någon morgon haha!! Man vet aldrig med mig!!


Ja ni har väl inte så mycket mer att tillägga idag! Men tänkte att jag skulle bjuda på en liten bild :D


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards