Alla inlägg den 7 november 2013

Av madde - 7 november 2013 19:31

Kom nyss hem från stallet.Idag var det teori som stod på schemat, och måste säga att den var mycket givande. Det fick fart på tankeverksamheten om man säger så. Skulle nämligen sätta upp mål inom ridningen. Tycker att det mål jag valde kommer vara givande för mig, och hoppas att jag kommer att klara det också =) På det sättet vi skrev upp våra mål, och hur man skulle nå dit och så gjorde att jag fick en tankeställare när det gäller andra saker här i livet.

Kom att tänka på just vikten, att jag skulle kunna använda samma metod som med ridningen. Det är ju alltid värt ett försök... Just nu känns det som jag skriver lite luddigt och i gåtor, men känner att jag bara behöver skriva av mig i mina egna tankar och funderingar... Tror jag kan använda denna metod i många delar av mitt liv.. Får se vad jag hittar på!!


Annars idag så har det blivit till att gjort lite mer matlådor. Blev korvstroganoff med ris. Gjorde matlådorna enligt mitt mått.. Så nu har man fullt med mat igen!!

Blev även en lång promenad på en timme. Var skönt men lite kallt.. Ibland när jag är ute och går känns det i början att jag bara orkar gå en kort bit.. Men efter ca 30 min så har jag kommit igång och då kan jag bara gå och gå.. Gäller att jag jämt kommer över den där tröskeln för att få ut max av promenaden...

Måste bara tillägga att jag har varit sjukt rastlös den senaste tiden, nästan så det kryper i kroppen.. Känns som att jag måste ha någonting att göra hela tiden.. Är lite jobbigt att vara rastlös.. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken.. Försöker att hålla igång för att bli av med den, men den kommer hela tiden tillbaka... Får se om det bara är tillfälligt eller om jag har kommit ur någon trötthet och på så sätt leder till rastlöshet.. Haha


Annars har det varit en lugn dag.. Så nu ska jag nog lägga mig och börja på en ny bok. 

I morgon är det invägning.. Vi får se vad det blir för resultat då.. Tror inte på några större siffror tyvärr.. Men man får se..


Dagens träning: 55 min promenad. Ca 4,6 km + ca 20 min promenad till och från stallet..

Steg: ca 9000


Känns som detta inlägg blev väldigt flummigt....

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards