Alla inlägg den 6 november 2013

Av madde - 6 november 2013 13:15

Dålig uppdatering utav mig.. Har inte haft någon ork att blogga. Men idag är jag ledig så tänkte att jag ska skriva ett par rader!

Lite snabbt om dagens förmiddag. Började med behandlingen, och har nu bara 2 gånger kvar att gå.. Ska bli spännande och se hur det kommer bli när jag är klar, och hur dom kommer att gå vidare med detta..Har ju fortfarande inte fått min remiss till KS, börjar bli lite otålig när det gäller det!! Men men får ta en dag i taget!

Iaf så var jag och köpte mig ett par nya byxor idag också, känner att allt börjar ta slut här hemma... Skulle nog behöva göra en riktig rensning när det gäller kläder! Men det blir aldrig att jag  vill slänga något " för det kan ju vara bra att ha"... Så går tankarna hela tiden!! Men man kanske borde vara hård!!!!

Har även hunnit upp till farmor och tagit mig en fika. Var passande att jag kom upp idag, för min kusin var nämligen där! Och har inte träffat henne på väldigt länge! Så det var kul att se henne måste jag säga =))

Nu är jag iaf hemma.. Funderar lite på vad jag ska göra resten av dagen, ska iaf hänga lite tvätt.. Kanske man ska ta garderoben iaf.. Så att man kan handla en massa nytt!!


Kan tillägga att jag tänkte pröva på lite yoga ett tag, se om det kan vara något för mig.. Var nämligen ett par bra övningar i Topp Hälsa tidningen! Så ska försöka köra det ett tag och se om man märker någon skillnad! Skadar ju aldrig att pröva =) Och eftersom att vädret är till och från så blir det inte att man går ut och går, och ibland orkar man inte gå ner på gymmet. Så kan vara perfekt att ha något här hemma att träna =) 


Men nu ska jag sätta igång här hemma, annars får jag aldrig någonting gjort!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards