Alla inlägg den 14 november 2013

Av madde - 14 november 2013 20:01

Oj vilken dag måste jag nog ta och börja med haha!!

Den har inte alls gått som planerat om man säger så, men allt löste sig tillslut =))

Började dagen med att jag märkte att det var lite små kyligt ute.. Så tänkte att jag går ut i tid för att starta bilen och skrapa rutorna, men shiii fick jag! Bilden startade inte!!!! Oj vad jag inte var glad då.... Som tur var så skulle jag samåka med 2 andra tjejer på jobbet, så Sara fick ta och köra till jobbet istället.. Tur att man har kollegor som bor nära. Väl på jobbet så flöt allt på riktigt bra idag, även om man var irriterad på morgonen så lugnade det ner sig efter lite kaffe ;) 

Pappa kom och hämtade min bilnyckel på jobbet, så han kunde åka och byta batteri på min bil. Så när jag kom hem hade jag en bil som startade :D Plus att helt plötsligt så började centrallåset att funka utan problem ;) Har bara kunnat öppna med det innan, men nu gick det och lås också!! Så nu ska denna bil kunna rulla några mil till ;) Tack så mycket pappa som fixade bilen!!! <3 

Väl hemma iaf så blev det som vanligt på torsdagar, slänga i sig lite mat och på med ridkläderna och sticka iväg!

Blev förvånad av mig själv idag när jag red, för ibland kan jag bli lite mesig när han inte vill som jag. (Tror det har att göra med att jag tror att han ska flyga som han kan göra ibland..) Iaf så kände jag att det fanns lite jävla anamma  mig idag.. Så kände att jag var väldigt bestämd, och det slutade med att Frej gick riktigt fint. Och han jobbade på ett helt annat sätt. Tror att jag fick en tankeställare på teorin förra veckan, och det gjorde att jag släppte allt och inte tänkte på att han kan flyga upp i luften!! utan det blev att jag red fram han hela tiden, så han själv inte hade tid att tänka på någonting annat! 


Så att summera denna dag är att den började verkligen dåligt, men slutade på topp!! =) Så jag är nöjd!!


I morgon är det invägning, får se vad vågen står på! Har inte smyg vägt mig något denna vecka, så det blir spännande och se vad den visar! 


Kan även tillägga att jag har tagit helg nu! Så ska bara njuta och ha det gott!! =))

Hoppas ni har haft en bra dag där ute!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards