Alla inlägg den 1 november 2013

Av madde - 1 november 2013 12:55

Nu har jag tagit helg! Slutade tidigt idag, så det är riktigt skönt! Hinner man göra lite innan det blir mörkt..

Kan säga att jag har sådan otrolig träningsvärk i HELA kroppen idag. Som vanligt lyckas Johanna köra slut på än haha! Men det är skönt att ha lite träningsvärk så man vet att man har gjort lite nytta haha!


Dagens resultat var väl inget att hoppa högt över. Det visade sig vara -0,1 kg , iaf bättre än plus! Men känner att jag har tränat otroligt dåligt på senaste tiden.. Har blivit lat tror jag. Men det ska det nog bli ändring på.. Tycker även att jag har ätit bra denna vecka, men tydligen tyckte inte kroppen det.. Iaf så är jag nöjd att det är minus och inte plus =)) Alltid något!

 

Ska snart ut och gå en sväng innan jag ska åka och handla inför helgen. Idag har jag tänkt äta lite räkor faktiskt, och lite annat gott till. Såklart blir det ju vin också, lite lyx måste man ju få ha! Annars inga planer för ikväll eller denna helg. Kommer ta helgen som den kommer, ska iaf läsa ut min bok!!! Kunde knappt slita mig igår kväll.. Så ska försöka hinna med den plus laga lite matlådor.. Är nämligen slut i frysen! Så bara att fylla på med nytt!!

 

Nej men ni får ha en trevlig helg! Hej hopp

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards