Alla inlägg den 12 november 2013

Av madde - 12 november 2013 17:22

Hallå där ute!

Nu är jag tillbaka igen. Har haft en mini semester hos mamma =) Har haft det riktigt bra, känner mig utvilad om man säger så. Dock har man varit i farten HELA tiden känns det som!

Började med att jag åkte ner i lördags när jag slutade jobba, så blev det lite tacopaj och vin! Och bara tog det lugnt på kvällen..

I söndags blev det Allt om hälsa och mat och vin mässan =) Massa ny energi fick man. På hälsomässan var det massa spännande saker att kolla och smaka på. Och inte tala om mat/vinmässan där blev det en massa olika viner. Var en riktig trevlig dag. Orkar inte skriva så mycket om det, med tanke på att det var så mycket haha! Men köpte iaf lite pulver så jag kan byta ut en måltid... Tycker i vanliga fall att alla dessa pulver shakes brukar smaka just pulver.. Men denna gjorde faktiskt inte det, plus att det var chokladbitar i =)) Så nu tänkte jag byta ut någon måltid ibland mot en shake..  Blev även att jag handlade en lite dyrare tvål för att se om det kan hjälpa mot mina händer!


Igår umgicks jag med finaste Mimmi och lilla Benjamin! Har inte träffat Mimmi på 4 år, så det var dags om man säger så =)) Och det var mycket mysigt att träffa henne igen. Så det blev att gå runt på stan och kolla affärer, äta lite lunch och bara umgås! Åkte även ut och kollade på hennes häst, riktigt fin var han =)

Kan säga att det inte får dröja så länge tills nästa gång jag träffar henne!!! 


Annars idag har jag åkt hem... Det var ju tåg stopp inne i Stockholm, så fick åka ersättningsbuss och härja runt i stan tills man tillslut kom hem haha =) Väl hemma så kom Jessica förbi på en fika. Mysigt med lite temys i detta regnväder.. =)


Så nu har jag varit och handlat och duschat, så sitter med min shake nu!

Känner även att jag har fått en massa energi efter denna helg, så nu känns det som att jag kan köra på ordentligt med träning och mat! Tror jag behövde en liten spark i rumpan!! Eller snarare en paus från allt ihop, har unnat mig och inte hållit igen på någonting. Ibland måste man bara leva livet för att orka allt =))


Fick 2 orkidéer av pappa nu när jag kom hem, så nu har man det fint här hemma =)) 


Blev dåligt med bilder men lite har jag att bjuda på iaF!!


Mimmis häst Ivan

Kajsa myser i soffan

   

Detta kom jag hem med

 

Stövlar

2 jeansleggings

linne

tröja

"protein" + shaker

choklad ( mjölkchoklad och jordgubbschoklad)

Tvål

2 par trosor ( Fifty shades of Grey)


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards