Direktlänk till inlägg 10 februari 2014

Bra start på veckan

Av madde - 10 februari 2014 18:37

En ny vecka är igång, och känner att jag har varit pigg hela dagen. Förutom att man blir trött efter lunchen, men vem blir inte det =) Tror dom flesta blir lite sega efter att ha kört på för fullt på morgonen och sedan sätter man sig ca en timme... Och sedan ska man börja jobba igen... Men men så får det vara haha!

Tycker iaf att denna vecka började bra, drog raka vägen ner till gymmet efter jobbet. Körde 15 min på crossen och 10 min på cykel. Tyckte det räckte bra för mig efter att ha varit sjuk och så, man måste komma igång lite långsamt. Så känner mig riktigt nöjd!! Hoppas som sagt att detta håller i sig nu. Får se om man går ner en sväng i morgon innan jobbet, annars blir det en promenad.. Känner jag mig rätt så blir det en promenad, så blir nog inte gymmet förrns på fredag igen. För jobbar kväll tis och ons och på torsdag blir det ev ridning i 2 timmar. 


Känner även att maten har fungerat idag. Så som det känns nu så blir det nog en ordentlig spark i rumpan denna vecka =))


Funderar på vad man ska göra ikväll. Skulle behöva dammsuga så kanske blir att man göra det. Har även planer på att rensa lite bland kläderna.. Tror det är en del man kan slänga, eftersom att dom inte används plus ev förstora..


Så jag ska väl sätta igång med någonting, för känner att jag har energi fortfarande. 


Dagens mat:


Frukost: Havregrynsgröt med jordgubbssylt

Mellanmål: En banan

Lunch: Hawaiigryta med ris

Mellanmål: 2 hårda smörgåsar med mjukost

Middag: 2 fyllda pannkakor med spenat, kassler, vitlök och Philadelphiaost och 2 pannkakor med sylt.


Ha en trevlig kväll

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards