Direktlänk till inlägg 26 februari 2014

Dåligt med träning och ompyssling av katt

Av madde - 26 februari 2014 19:03

Känner att veckans träning hittills har varit riktigt dålig. I måndags var jag sjukt trött, i går hade jag besök av kusin och av jessica efter jobbet. Och idag så blev det till att ringa veterinären direkt på morgonen. Smirre har haft varit med om något, så tassen har svullnat ut och det har blivit sår. Så fick en tid kl 14 idag. Var och hämtade hem han till mig redan vid 11 tiden idag, så han har fått varit hos mig. Första gången han var här =) Iaf så väl hos vet, så blev han nersövd för att spola ur allt var. Men eftersom att dom inte kunde få ut allt, då det satt på ett konstigt sätt så har han nu dränage på 2 ställen på benet. Stackars liten <3 Nu får han hållas inne minst en vecka säkert. För på måndag blir det att åka till veterinären igen för att ta bort dränaget.. Så bara hålla tummarna att det blir bra. =)


Så jag kom inte hem förrns 18 tiden. Därför har det inte blivit någon träning idag heller. Men i morgon blir det iaf ridning. Ska även åka och handla med farmor i morgon.. Men först en ordentlig sovmorgon.


Har inte direkt så mycket att skriva om för tillfället. Har varit mycket med katten idag. Så nu är det skönt att bara ligga i soffan och ta det lugnt.

Hoppas ni har haft en bra start på denna vecka iaf =)


Min "lilla" kille <3 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards