Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av madde - 4 oktober 2015 18:47

Helgen börjar lida mot sitt slut, och helgen har varit mysig och trevlig. Började redan i fredags då jag åkte med sambon på morgonen, ner till mamma. Han skulle på kurs, så han fortsatte en bit till. Men anslöt sedan till oss också. Lagom till affärerna öppnade. Det vill säga att det blev en liten shopping tur för våran det. För mig blev det enbart ett par byxor, då mina börjar bli utnötta! Även ett par ljus kom med hem också.

Vi fortsatte iaf ner på landet, där vi har varit tills idag. Bara tagit det lugnt och skönt!  Och myst med katterna =) 

Gjorde ett fynd i en djuraffär som ligger nere vid landet, ett par chaps ( till ridningen) som hade kostat 539, men var nu nersatt till 50 kr!! Kan man säga ett riktigt fynd :D Sådant gillar man!!!


Vi åkte redan vid 10 idag, eftersom att vi hade en del att göra hemma innan veckan börjar. Så nu har vi fixat i ordning här hemma, plus att vi har varit ute och ätit med sambons pappa och sambo! Gott gott. Det vill säga att man är mätt och belåten nu! 


Vikt resultatet förra veckan visade på 0 kg. Alltså verken upp eller ner. Ska ta i lite hårdare nu denna vecka. Måste ju börja hända lite saker nu tycker jag =) 


Veckans planering är denna:


Måndag: Träning, Jobba 16-22

Tisdag: Hudläkaren, hjälpa farmor. Träna

Onsdag: Jobba 7-16, marknad, middag hos farmor

Torsdag: Jobba 7-16, ridning

Fredag: Jobba 7-16. träning

Lördag: Jobba 7-16. Middag hos svärmor

Söndag: Bak och chokladmässan


Det vill säga att det är mycket jobb som är inplanerat och lite annat smått och gott =) 

Hoppas ni har haft en bra helg där ute! Det har jag iaf haft :) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards