Alla inlägg den 29 oktober 2015

Av madde - 29 oktober 2015 13:21

Fruktansvärt skönt att vara ledig. Har jobbat sedan i lördags, och idag är första lediga dagen! 

Igår var jag så trött att jag låg i sängen tills jag skulle gå och jobba. Eller ja jag tvingade mig ut på en 30 min promenad, men kan säga att jag kände mig nästan svimfärdig. Riktigt trött och något i kroppen som inte bryter ut. Men igår fick jag fruktansvärt ont i axeln, och jag känner verkligen vart knuten sitter. Troligen är det förkylningen som spökar där. Låter konstigt kanske, men precis så var det förra gången jag var sjuk. Ska försöka att sambon ska få lösa upp den ikväll, så kanske jag kan bli av med detta någon gång. 


Idag har jag iaf varit med farmor och handlat, tog även en fika med henne. Lite annat smått och gått hon ville ha hjälp med. 

Väl hemma drog jag igång en tvätt, är nog dags att hänga den nu. Har även tagit en sväng ut i skogen, 40 min rask promenad. Lite kallt, men svettades galet... Resten av dagen får vi se vad som händer. Det är teori ikväll på ridningen, får se hur jag känner mig.


Igår kväll när jag kom hem från jobbet, väntade två presenter på köksbordet :D Min älskling kan han! 

Två filtar som du trär in armarna i =) Han har förstått det där med att jag fryser om kvällarna :D <3 


Dags att fixa lite hemma! 


 



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards