Alla inlägg den 20 oktober 2015

Av madde - 20 oktober 2015 17:38

Grått och trist ute.. Inte alls någe kul.. Det vill säga att man får kurra ihop sig i soffan ikväll =)

Har jobbat hela dagen idag, lr ja jag slutade halv 4. Har egentligen inte gjort något när jag kom hem, vikt tvätt, diskat och ätit. Blir soffan resten av kvällen, då jag bara vill ta det lugnt ikväll känner jag. 


Igår blev det lite träning. Slutade 13 igår, och solen värmde. Hem och byta om till träningskläder, och bege sig ut i svampskogen :D Var ute i 70 min. Riktigt skönt, och svamp fick jag med mig hem! Nästan att man fick kalla den promenaden lite benträning, så man fick gå ner på huk för att plocka :P Skönt när man kan göra träningen till någonting roligt!! Ska bege mig ut och plocka mer i slutet av veckan. 

Annars tycker jag att matintaget dessa 2 dagar har varit bra. Sambon tog fram hem stor chokladkaka igår kväll, var av jag fick provsmaka 2 rutor. ( Testade ny smak) Sedan åt han upp resten!! Visst var det bra att han åt upp den, men hade ju varit kul om man kunde ha fått smakat den en annan dag :P 


Imorgon blir det att göra ärenden med farmor, sedan jobba på kvällen. Ska kasta in lite träning där emellan också =) 


NU blir det en dusch! Hoppas ni har det bra där ute! 


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards