Alla inlägg den 6 oktober 2015

Av madde - 6 oktober 2015 09:34

Det här med vara ledig 4 dagar, gå in och jobba kväll och sedan vara ledig igen. Ja men det är väl inte så tokigt alla gånger =)

Igår blev det tidigt upp av någon anledning, kunde helt enkelt inte sova längre hihi! På med träningskläderna och köra ett ordentligt styrkepass och en rask promenad! Då startar kroppen ordentligt på morgonen. 

Vidare till grannen/ kollegan och dricka kaffe, då hon inte hade mjölk hemma hihi! Bara att gå över med mjölken, så även hon får sitt morgon kaffe hihi =) 


Tittade även lite i mitt förråd, rensa lite bland skor och jackor. Mycket som skulle behöva ses över där nere. Måste ta tag i det!! 

Var iaf dags att jobba sen vid 16.. Rullade på hela kvällen, skönt med kvällar där det inte händer något speciellt. Allt bara rullar på som det ska =) 


Även idag blev det upp tidigt, dock har jag legat i sängen och käkat frukost och lyssnat ljudbok. Ska iväg till läkaren mitt på dagen, se  vad som har att säga! Upp till farmor skalla lite potatis tills i morgon. Sen ska jag försöka hinna med ett träningspass, och planera någon form av middag. Vet dock inte vad vi ska hitta på idag! 


Nej försöka att komma igång idag då, lite små seg är man allt =) 

Hoppas ni får en bra dag i kylan! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards