Alla inlägg den 13 oktober 2015

Av madde - 13 oktober 2015 19:01

Jobbdag som vanligt idag. Bara pinna på. Inte hänt något speciellt faktisk, vanliga rutiner. Skönt när det är sådana dagar =) Mycket skratt på lunchen, och det är ju aldrig fel!!


Väl hemma blev det att flytta bil, då hyresgästen har min parkering. Och min kära granne låter mig låna hennes =) Så snällt så!!

Kvällen har gått åt att göra mat. Blev pannbiffar, potatis, kantarellsås och sallad =) Gotti gott!! Tog en liten paus efter att vi hade ätit, med en kopp kaffe. Fortsatte sedan och göra klart alla pannbiffar, då det skulle vara matlådor också! Inte fel de. Nu har vi matlådor veckan ut. Behöver vi inte tänka på de. Dock har vi inte tills på fredag. Sambon äter ute, och jag får hitta på något annat att äta =) 


Ingen träning idag, då huvudvärk och ont i bihålorna när jag kom hem. Började redan på eftermiddagen. Har känt att det är någon förkylning på g, men inget som vill bryta ut. Bara vänta och se om det blir något.

Blir träning i morgon innan jag börjar jobba iaf. Kör ett kvällspass i morgon, det betyder att man får sovmorgon i morgon! Underbart!


Nej nu ska jag ta det lite lugnt! ha en fortsatt trevlig tisdag och vecka =)  

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards