Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av madde - 12 oktober 2015 16:00

Helgen har rullat på, jobbat och varit på middag. Och i går var vi på mässa. Blev massa gott att äta på den =) Men inte så mycket som jag hade trott. Men det var trevligt iaf =) Massa folk, bara att trängas! 


Ny vecka igen. Har haft fullrulle.. Tvättat, städat, handlat, ringt lite samtal och så.. Har även blivit 2 promenader. Ena på 35 min och andra på 20 min. Vet inte riktigt varför jag inte tog en riktig långpromenad på engång, men kände väl att saker behövde göras hemma. Aja bättre än inget =) Skönt ute var det idag också. En riktig höstdag =) 


Ska snart börja med maten, blir kyckling med chili paprika cream fresch och lök. Som jag sedan sätter i tortilliabröd och lite ost, sen in i ugnen =) Till det blir det sallad =) Gotti gott!!


Annars blir det nog lugnt resten av kvällen, kanske kan få sambon att flytta lite saker här hemma som jag vill ha undan :D Eller ja han har nog inte så mycket annat till val om han ska ha någon mat idag hihih ;) onda människa jag :D hihi! Skämt åsido!  


Skrev aldrig något resultat i fredag, då tiden inte var med mig på morgonen. Därför uteblev vägning och mättning. Tar nya tag denna vecka :D

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards