Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av madde - 18 oktober 2015 13:49

Helgen började redan i fredags, då vi på jobbet var ute och roade oss =) 

Blev först lite bowling och sedan middag på de! Det var riktigt kul, hade ont i käkarna när jag kom hem. Massor av skratt. Vaknade på lördagen av att jag hade inte i rumpan, träningsvärk från bowlingen haha!! 

Bara att gå upp på lördagen, eftersom att mamma var på ingång. Blev en tur till blomsterlandet för att handla lite krukor. Mamma var snäll och planterade om min blommor :) 

Annars blev lördagen lugn, eftersom att jag verkar ha haft feber toppar... Plus att bihålorna inte vill som jag.. 


Idag blev det upp med tuppen som alla andra helger.. Kan verkligen inte sova länge längre hihi.

Blev vid andra ord massa gjort på förmiddagen =) Byt sängkläder, tvättat, gjort knäckebröd, bakat sockerkaka och storstädat =) Nu kan man vid andra ord ta det lugnt resten av dagen..

Är lite sugen på att gå upp i skogen för att kolla lite svamp. Får se om orken finns. borde väl egentligen vila, så att inte förkylningen blir värre.. 


Denna helg har man fått mycket gjort. Riktigt skönt! Hoppas ni har haft en bra helg där ute =)


   

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards