Alla inlägg den 3 mars 2017

Av madde - 3 mars 2017 08:08

Idag blir det en lång jobbdag.. Men sedan är det helg =) Ska bli så skönt!!

Men veckan har gått fort ändå tycker jag! 


Denna vecka har det inte hänt så mycket, jobbat och promenerat. I onsdags träffade jag syster lite fort =) Och igår var det teori istället för ridning! Och är nöjd med mig själv, eftersom att det bjöds på massor av fikabröd.. Och jag som är svag för sådant tog inte en ända smula!!!! Ett stort framsteg. 


I helgen är det tänkt att göra lite ärenden på stan. Och sedan ska vi träffa sambons syster. Annars blir det de vanliga städa, matlådor tvätta =) haha alltid lika roligt på söndagar! 

Ska även passa på att träna! Måste ligga i hård träning nu, har varit sjuk för länge nu. Bara att bita i det sura äpplet och skärpa till sig nu! Bort med onyttigheterna och in med nyttigheter =) 


Vaknade tidigt i morse därför man har tid att blogga lite också haha! 

Men nu är det dags att fixa sig, så man är redo för en dag på arbetet!! 


Hoppas ni får en trevlig helg där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards