Alla inlägg den 19 mars 2017

Av madde - 19 mars 2017 15:39

En riktigt härlig vårdag utanför fönstret idag! Hur underbart som helst, såg dock att det ska kunna komma snö i veckan.. Suck!! 

Men jag har iaf tagit tillvara på att det har varit sol både lör och söndag. Två härliga promenader i solen =) Laddat med massa energi.


Igår var vi nere en sväng på stan och kolla lite. Köpte mig ett par nya örhängen, lr sambon köpte dom eftersom att det var min födelsedags present! Annars var det bara en lugn lördag, lite mysmiddag.

Idag har det blivit det vanliga, städa, tvätta handla! Har precis suttit ute på balkongen och solat lite. Kanske fick man lite färg. Men huvudsaken var att bara sitta och ta det lugnt. Man måste ju hinna med och vila på helgerna också =) 


Om jag sammanfattar denna vecka med både mat och träning, är jag väldigt nöjd. Har blivit strax över 4 timmar träning denna vecka. Maten skulle jag kunna göra en aning bättre, speciellt på jobbet. Kunna hålla mig till en portion och inte ta flera gånger. Och till middag är jag nöjd, eftersom att jag enbart har ätit shakes denna vecka mån-tors. Ska försöka hålla samma denna vecka. Blir väl lite annorlunda nu när sambon är hemma. Han vill ju ha riktig middag haha! Så får se hur man löser det. Men tror jag har en plan =) 

Man kan helt enkelt säga att jag är nöjd med veckans träning och mat. Har även skrivit upp tränings upplägget för kommande vecka. Bara att följa de, så kommer det att gå toppen bra detta. =) 


Tror det är dags att lägga sig på spikmattan ett tag nu. och njuta resten av denna helg! 


Lördagens middag! 

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards