Alla inlägg den 21 mars 2017

Av madde - 21 mars 2017 17:22

Idag när man vakna börja det regna, som sedan övergick i blötsnö!!! Usch!!!! Marken blev alldeles vit. Tur nog har den redan försvunnit, eftersom att det blev sol nu på em.. 

Idag har man annars jobbat till 15.30 Raka vägen hem för att sälja soffan som vi har haft på balkongen. Nu äntligen kommer man kunna få en fin balkong detta år, massa blommor och fina krukor som ska inhandlas =) Kommer bli toppen!!

Nu har man precis ätit lite middag, blev lite havregrynsgröt bara.. Blir så när vi inte är så hungriga, men måste ändå få i oss något pga att båda har träningar ikväll.

Laddar nu för att rida, det är ju bara 3 timmar kvar innan man ska sitta på hästen ;) Lite segt att rida så sent, men det är värt det efteråt =) 


Imorgon blir det troligen vila från träning, men enbart för att vi har möte på jobbet fram till 19! Men vem vet jag kanske blir så rastlös när jag kommer hem att jag tränar ändå haha! 


Nej nu ska jag ligga på soffan ett tag innan det är dags att cykla till stallet =)

Hoppas ni har en trevlig dag där ute!! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards