Alla inlägg den 6 mars 2017

Av madde - 6 mars 2017 18:12

En ny vecka redan, det går fort nu tycker jag! Skulle vara skönt med ett par timmar extra om dygnet så att man hinner med allt =) 


Helgen var ganska lugn för min del, hade en trött sambon hemma.. Det vill säga att han inte är så mycket till sällskap då haha! Var iaf och hämtade mina champangeglas. Och fixade lite hemma. Blev även en långpromenad. Skönt att komma ut. Blev lite som intervaller, eftersom att det var isgata på vissa ställen i spåret =) 

I söndags blev det städning, klippa sambon och fika med hans syster. Även i då hann jag med en långpromenad. Så himla skönt! Kanske man börjar komma igång igen =) skulle vara så skönt!! 


Idag var tanken att ta mig en promenad, men det blåser isvindar ute. Inte alls skönt att vara ute!! Och jag vågar inte riktigt ro heller. eftersom att jag inte är helt på banan efter förkylningen. Men jag kanske blir så rastlös att jag tar mig några tag iaf ;) Slänger ut sambon från soffan haha!! Tror inte han vill kolla när jag tränar! 


Min plan är iaf denna vecka att få in så mkt träning som möjligt! Och att äta på ett bra sätt. Blev väldigt mkt sallad till lunch idag iaf :D alltid något! 


Annars är det väldigt lugnt här. Mycket jobb och sådant denna vecka.


Nej nu ska jag se vad jag ska göra resten av denna kväll! Ha det bra där ute! !

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards