Alla inlägg den 13 mars 2017

Av madde - 13 mars 2017 18:06

Helgen har passerat lika fort som vanligt, borde vara en dag till haha! 

Denna helg var vi hos syster och fira mig och jimmy. God mat och trevligt sällskap. Mysigt <3

I söndags var jag hos farmor och hjälpte henne med gardiner, sedan blev det vanliga här hemma. Städa, handla och tvätta. Men blev även 2 kortare promenader både lör och söndag. Man måste ju hålla igång lite även fast det är helg.


Förra veckan var det bara 2 vilodagar. Annars tränade jag varje dag, och åt bra. Kanske inte dom bästa valen på helgen, men men det kommer det också. Kan inte lägga om allt på en handvändning. 


I natt körde jag sambon till kontoret, där han skulle bli hämtad för att åka iväg och jobba denna vecka. Så nu ska man klara sig själv utan sin underbara älskling :( Första gången jag är hemma själv utan honom så länge. Annars är det jag som åker iväg och han får vara själv hemma. Ombytta roller... Får se hur det går då..


Har iaf planerat min vecka som följande:


Mån: Jobba 8-17, träning rodd och styrka ( Båda sakerna är redan avklarade) 

Tis: JObba 7- 15.30, träning = ridning 

Ons: Jobba 9-18, möte 18-20 Träning= Vila

Tors: Jobba 8-15.30, Träning= Ridning

Fred: Jobba 9-15, Träning= ev prom el vila

Lör: Träning = promenad+ styrka

Sön: Träning = Promenad


Skönt att ha skrivit in i kalendern sina träningar så att han har det uppbokat. Måste ju bli av =) 

Mellan den 3/3-10/3 gick jag ner - 1,3 kg!!! Hoppas på lika bra resultat denna vecka =) Skulle inte vara helt fel! 


Blir väl att man inte kommer äta någon middag denna vecka nu när sambon inte är hemma haha. Har laddat upp med mjölk så jag får i mig mina shakes....


Lite kärlek <3 

   

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards