Direktlänk till inlägg 28 november 2013

Snart helg och ett bra slut på denna torsdag!

Av madde - 28 november 2013 20:02

Har inte haft någon direkt tid att blogga, plus att jag bara har jobbat så har inte hänt så mycket mer än så...

Men nu är det torsdag, och kanske att man ska skriva av sig lite..

Har inte känt mig helt hundra denna vecka, varit rätt off känns det som iaf.. Men man kan ju inte vara på topp varje vecka och man kan ju inte le varje dag haha!!  Men nu har jag fått veckans dos av energi och lycka! Har ju varit och ridit. Och det känns så fruktansvärt bra, för man kan verkligen inte tänka på någonting runt omkring när man rider! Det är min tid på hela veckan när man bara får vara! Bara att gå gosa in sig i hästen och bara njuta så får man sådan energi! Idag var det meningen att jag skulle rida Frej, men jag bytte till Olliver. Och tyckte det gick bra faktiskt! Det var galopparbete på planeringen, och mycket galopp blev det =) Så jag är nöjd!


Annars så har det varit lugnt denna vecka, har inte blivit någon träning.. Eftersom att i början av veckan så var ju foten paj.. Och nu när jag kollade på den så var den svullen vid vristen. Peppar peppar så gör det inte ont =) Får vara glad över det! Ska försöka få in träningen mer denna vecka som kommer!


I morgon jobbar man till 12, sedan tar jag helg. Och det känns som att jag har en fullspäckad helg. I morgon när jag slutar blir det till att gå ner på stan för att handla present till Melvin som blir 6 år =) Ska väl även handla annars blir det en lugn fredag, om jag inte får för mig att putsa fönsterna... För på lördag kommer mamma och Johan hit på middag och då får jag hjälp med att sätta upp julgardinerna! Sedan åker vi på glöggmingel på kvällen..

Och på söndag blir det kalas för Melvin!Tror inte jag har träffat syster med familj sedan i somras kanske.... Länge sen var det iaf!!  Så det ska bli riktigt mysigt och få träffa dom =))


I morgon är det invägning också! Vi får se vad vågen står på.. Inte en aning vad detta kan slut haha =))


Ha en bra kväll =)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards