Alla inlägg den 15 april 2014

Av madde - 15 april 2014 18:26

Nu är kärringen i farten igen haha =) 

Känner mig riktigt taggad nu för att träna. Dock har jag inte direkt någon motivation för att gymma. Därför har jag fått sådan bra inspiration av löpguiden som var i månadens ToppHälsa. Detta pågår nu i 4 veckor. Och tänkte att jag skulle testa, så man får upp konditionen. Och eftersom att jag vill träna så mycket som möjligt ute, så passar det ju perfekt. Plus att det är styrkeövningar man ska utföra också, men det gör man såklart inne. 

Tänkte iaf se om jag och mina ben orkar hålla ut i 4 veckor. Man tackar ju gärna ja till bra kondition. Så nu blir det till att kämpa.

Har precis varit ute och kört ett pass i spåret. Dagens upplägg var att jogga intervaller. Jobba 1 min och gå 2 min, med 10 upprepningar. Dock klarade jag bara 7/ 10 idag. Men med tanke på att jag inte har joggat på hela vintern, och inte varit ute och gått nu på ett bra tag så är jag nöjd =) 

Det är även lätta styrkeövningar, sit up, armhävningar och utfall. Skönt att slippa krångla till det med vikter och andra saker som man inte har hemma. Brukar nästan alltid vara övningar med saker som man inte har hemma.. Så denna metod tror jag funkar bra för mig =) Jag testar och ser. Följ mig gärna nu på bloggen när jag kommer köra på. Som sagt är taggad till hundra. Nu ska jag kämpa och inte ge upp! Vet att det kommer motgångar. Men med pepp från olika håll så ska det allt gå =)


Nej nu ska jag ta och äta lite. Blir broccoli och baconpaj =))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards