Alla inlägg den 1 april 2014

Av madde - 1 april 2014 20:02

Denna dag har gått i rasande fart tycker jag! 

Gick upp relativt tidigt, diskade och fixade iordning mig. Åkte ut till pappa och byte bil, för att sedan åka till syster =)

Det blev till att äta lite lunch, för mig blev det raggmunkar och fläsk. Gotttt!!! Passade även på att åka och kolla lite affärer. Råkade få med mig leggins, en tröja, solglasögon och en ring hem! Oj vad jag älskar ringar!!!

Var även hemma hos syster och kollade hur hon hade det. Var en riktigt mysig lägenhet. =)

Tycker det är riktigt kul att hon också lägger fokus på mat och så. Så stort plus till henne <3 Det bästa rådet är att inte ge upp. Bara fortsätta kämpa, för vet att du kan!


Nu är man iaf hemma. Hade möjligheten att rida ikväll, men då jag inte riktigt hade psyke för att rida Frej så tackade jag nej. Men jag ska upp på honom för eller senare. Med tanke på att jag ska över vinna min räddsla till honom.. Vet ju att det bara sitter i mitt huvud, och att det inte är någon fara. Så jag ska bearbete det, sen ska jag upp på honom =) 


Ska även ladda om till att jobba 2 dagar nu 7-16. Får bara hoppas på att halsen blir bättre, har haft ont nu i 2 dagar. Och känner inte riktigt att jag har tid att bli sjuk nu... Så bara bita ihop och försöka bortse från det onda..


Nej nu ska jag se om kusinen vill ta en promenad med mig, innan det är dags för sängen =) Hoppas ni har haft en bra dag där ute! 


Dagens outfit

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards