Alla inlägg den 22 april 2014

Av madde - 22 april 2014 19:01

Ännu en dag som har rullat på i fullfart! Som vanligt jobb 7-16, så blev att man fick jobba en halvtimme extra. Men gjorde inget för mig, eftersom att jag inte hade någon tid att passa.

Blev raka vägen hem för att starta en tvättmaskin, så ska snart hänga den.. Passade även på att ta en tur i spåret. Idag blev det 1 min jogga och 2 min promenad, med 12 intervaller.  Kände att benen inte riktigt ville som jag, men jag tog mig runt iaf. Bara att kämpa på fast benen och kroppen inte känner för det. Man måste ju övervinna sig själv. Kändes iaf bra efteråt. Skönt att ha det gjort, och nästan så jag börjar tycka det är kul att jogga.. =) Jag som alltid har hatat det, för att jag får så fruktansvärt ont i knäna.. Räknade ut att rundan idag blev på ca 3,5 km...


Eftersom att jag var uppe i varv när jag kom hem, och solen lyste rakt in i lägenheten och visade allt damm. Så fick det bli till att städa också. Skönt att ha det gjort, nu när man är ledig 2 dagar. Man slipper att tänka på sådant och bara kan roa sig med annat =))


Nu har man precis fått i sig lite mat, blev mina protein pannkakor som jag beställde från svensk hälsokost. väldigt goda måste jag säga. Väntar nu bara på att min kalorifria chokladsirap ska komma. Den sprack nämligen i transporten, så bad om att få en ny.

Såg även i morse att jag måste beställa hem ännu mer tabletter. Mina fiber håller på att ta slut.... Dom går åt som jag vet inte vad! Så bara att beställa hem mer! 


Ska ta och hoppa in i duschen nu, och hänga tvätt. Sedan blir det slapp resten av denna kväll. Tycker jag är värd det =))


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards